Outsourcing IT
Outsourcing IT, czyli przekazanie prowadzenia działu informatycznego firmie zewnętrznej, należy do najefektywniejszych strategii zarządzania przedsiębiorstwem.
Utrzymanie własnego działu IT jest często bardzo kosztowne i nie gwarantuje odpowiedniego poziomu świadczonych usług. Outsourcing należy do najefektywniejszych strategii zarządzania przedsiębiorstwem.
Outsourcing IT pozwala na szybszą modernizację i optymalizację procesów biznesowych. Dzięki niemu organizacja może zrezygnować z drugorzędnych zadań i skupić się na tym, co robi najlepiej, czyli na swoich kluczowych kierunkach.
Obsługa informatyczna to nie tylko świadczenie usług, ale przede wszystkim dbałość o Klienta. Dbamy
o ciągły rozwój zaplecza informatycznego Klienta. Doradzamy również, co warto zmienić aby podwyższyć bezpieczeństwo, a zarazem obniżyć koszty.
- Oferujemy pomoc w utrzymaniu i obsłudze infrastruktury informatycznej (komputery, oprogramowanie, sieć, strony internetowe) w firmie.
- Doradzamy i wdrażamy rozwiązania poprawiające ich funkcjonowanie.
- Zapewniamy bezpieczeństwo kluczowych danych na wypadek problemów z sprzętem przez ich częstą archiwizację.
- Przygotowujemy sprzęt komputerowy wedle życzeń Klienta (na potrzeby szkoleń, prezentacji, itd.).
- Proponujemy usługi indywidualnie dobrane do Państwa potrzeb.
Kompleksowa obsługa Twojej firmy
W przypadku zawarcia umowy stałej obsługi informatycznej jeden z naszych pracowników odwiedza Państwa firmę zgodnie z ustalonym harmonogramem i bieżącymi potrzebami. Ponadto zapewniamy stałą pomoc telefoniczną oraz wsparcie pozostałych specjalistów pracujących w naszej firmie. Obsługa naszych Klientów nie kończy się na zakontraktowanych godzinach odwiedzin firmy, trudniejsze problemy rozwiązujemy w naszej siedzibie i wdrażamy już sprawdzone rozwiązania.
Nie stosujemy szablonowych czyli uniwersalnych rozwiązań dzięki temu możemy idealnie dostosować się do potrzeb naszych Klientów. Zapewniamy konkurencyjne ceny.
Koszty Outsourcing IT
Zakres działania objęty opieką informatyczną jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb Klientów na podstawie:
- Ilości komputerów pod opieką.
- Czasu reakcji na wezwanie.
- Ilości bezpłatnych wizyt w miesiącu – zależna od potrzeb.
- Administracji serwerami – zależy od złożoności infrastruktury serwerowej
oraz zainstalowanych systemów operacyjnych. - Administracji wewnętrznej sieci komputerowej.
- Zainstalowanego oprogramowania.
Zapraszamy do niezobowiązującego kontaktu z nami, w ramach którego będziemy mogli przedstawić najlepszą dla Państwa ofertę.
Rodzaje współpracy IT
Stałe umowy – jedną z podstawowych działalności naszej firmy są stałe umowy serwisowe. Taka forma współpracy z Klientem zapewnia wysoką jakość pracy jego systemu komputerowego. Umowę serwisową proponujemy zwykle w przypadku większych instalacji komputerowych (np. sieci). Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, jeżeli system Klienta, to jeden komputer z drukarką, urządzeniem fiskalnym i oprogramowaniem sprzedaży – w takim przypadku także oferujemy możliwość stałej współpracy przy zachowaniu relatywnie niskich cen i wysokiej jakości świadczonych usług. Umowa serwisowa zapewnia m.in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania.
Pomoc doraźna – drugą metodą współpracy są usługi doraźne. Wiele firm nie wymaga stałych konsultacji. Oferujemy wtedy usługi doraźne. Oferujemy krótki czas reakcji i nasze doświadczenie. Warto nas sprawdzić tym bardziej, że nasze ceny nie są wysokie.
Umowy serwisowe opłacane są na zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu, a usługi doraźne opłacane są jednorazowo za wykonaną usługę.
Korzyści z zewnętrznej obsługi informatycznej
-
Obniżenie kosztów, ponieważ nie trzeba ponosić kosztów związanych ze stworzeniem i utrzymaniem stanowiska pracy, kosztów ubezpieczeń zdrowotnych, szkolenia pracownika, i innych świadczeń pracowniczych.
-
Bardziej efektywne wykorzystanie czasu pracy. W przeciwieństwie do pracownika zatrudnionego na etacie, firma w ramach outsourcingu pracuje wtedy gdy jest coś do zrobienia, nie liczy godzin nadliczbowych, a jeśli istnieje taka potrzeba pracuje również w soboty i niedziele.
-
Uzyskanie większej stabilności opieki nad powierzonymi funkcjami firmy, brak uzależnienia od choroby czy urlopu.
-
Wpływa na zmniejszenie wysokości inwestycji, ponieważ płacisz za usługę wykonywaną przez doświadczonych i ciągle podnoszących swoje kwalifikacje specjalistów wyposażonych
w najnowszy i wszechstronny sprzęt (nie musisz inwestować w kursy, szkolenia oraz fachowy sprzęt
i oprogramowanie do analiz oraz sprzęt zastępczy). Gwarancja najwyższej jakości wykonywanych usług. -
Dostępne wsparcie telefoniczne jak i zdalne bezzwłoczne usuwanie usterek (bez konieczności przyjazdu serwisanta do firmy).
-
Zapewnienie bezpieczeństwa oraz poufności danych.
-
Dostęp do najnowszych rozwiązań z dziedziny informatyki, konsultacje dotyczące możliwości wykorzystania ich w firmie.
-
Szkolenia Państwa pracowników z zakresu podstaw bezpieczeństwa danych oraz pracy
z bezpiecznym i legalnym oprogramowaniem. -
Rozliczenie następuje na podstawie faktury VAT wystawianej raz w miesiącu. Nie pobieramy każdorazowo opłaty za dojazd oraz nie liczymy czasu poświęconego na pomoc zdalną.
Co nas wyróżnia na tle innych firm z branży IT
- Czynności serwisowe mogą być wykonywane poza godzinami pracy Państwa firmy – godziny wieczorne, nocne lub weekendy. Szczególnie istotne jest to w przypadku reinstalacji systemu operacyjnego.
- Krótkie czasy reakcji w przypadku awarii.
- Bezpłatne zdalne rozwiązywanie prostych problemów na komputerach w Państwa firmie.
- Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania dostępna w każdej chwili (np. w przypadku kontroli).